W-ing167

Saturday, October 11, 2008

今週

私の勉強は大変下手です。今ちょっと気もちがわるいです。どんな未来はわたしに待っていますか。とても心配です。友達も気持ちが悪いです。毎日友達と日本語で話したいですが、彼らは分りません。日本語は面白いですが、少し難しいですから、もっと練習しなければなりません。
昨日の晩ライファの練習へ行きました。私のシュウチイン結果はあまり下手ではありませんでしたから、とても嬉しいでした。テンシャンは高いです。(いやいやいや、「あまりへたではありません」じゃなくて、結果は9.5でしたから、「上手でした」を言いましょうか。ハハハ…)それではもっと練習してから、だんだん上手になります。自分で自信がありますよ!(これだけに)そして、chrisちゃんとwanjingちゃんにLRT駅で会って、chrisちゃんのうちへ寝にいきました。とても楽しい!

As requsted(not direct translation. btw, i have to apologise for writing in jap, It's due to a spur of moment and it's not 100% correct. Hahaha. ):
My studies suck. I'm feeling bad at the moment. What kind of future is awaiting for me? I'm so worried. My friends are feeling the same things too. I want to converse in Japanese everyday. It's interesting, but a bit difficult, so i must really practise more. Last night i went for air rifle's practice. i'm extremely delighted as my shooting result was not bad. I'm hyper at the moment! (no no no, it's not "not bad", since i scored 9.5/10 for my one-trial shoot out, shall i say tt i was good? hahaha) Therefore, with more practice, i get better eventually. I have confident in myself! (only for this) Then, i met chris and wanjing at LRT station and went to chris house for sleepover. Damn fun!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home