W-ing167

Friday, January 16, 2009

そばにいるね

A lot of things are going through my mind. Acadamic, CSC, Japanese, Past...To do or not to do? To continue or to give up?
そばにいるね
あなたのこと 
私は今でも思い続けているよいくら時流れて行こうと 
I'm by your side baby いつでもSo. 
どんなに離れていようと心の中ではいつでも一緒にいるけど 
寂しいんだよSo baby please 
ただ hurry back home※
△Baby boy あたしはここにいるよ 
どこもいかずに待ってるよ
You know dat I love you 
だからこそ 
心配しなくていいんだよ
どんなに遠くにいても
変わらないよこの心
言いたい事わかるでしょ?
あなたのこと待ってるよ△
[SoulJa]
んなことよりお前の方は元気か? 
ちゃんと飯食ってるか?ちくしょう、
やっぱ言えねぇやまた今度送るよ 
俺からのLetter
[青山テルマ]
過ぎ去った時は戻せないけれど 
近くにいてくれた君が恋しいのだけど 
あなたとの距離が遠くなる程に 
忙しくみせていたあたし逃げてたのだけど 
目を閉じる時 
眠ろうとする時 
逃げきれないよ 
あなたの事思い出しては 
一人泣いてたの
(※くり返し)
(△くり返し)
[SoulJa]
不器用な俺 
遠くにいる君伝えたい気持ちそのまま言えずに 
君は行っちまった今じゃ残された君はアルバムの中
[青山テルマ]
アルバムの中 
納めた思い出の日々より 
何げない一時が 
今じゃ恋しいのAnd now 
あなたからの電話待ち続けていた
携帯にぎりしめながら
眠りについたあたしは 
どこも行かないよ 
ここにいるけれど見つめ合いたいあなたのその瞳ねぇわかるでしょ? 
あたし待ってるよ(△くり返し)[SoulJa]
俺はどこも行かないよ 
ここにいるけれど 
探し続けるあなたの顔Your 笑顔 
今でも触れそうだって思いながら手を伸ばせば 
君は(※くり返し×2)
My Japanese is super duper lousy. Completely inferior compared to those who are in NUSJSS or study in NUS. I need to practise more, yet i don't have the courage to speak up. I should start now. 1 week of school has passed and i can see challenges awaiting for me ahead. I'm stress because of the unpredictness of the future and my inferior capabilities. I told myself to be more positive, but easy to say than to exercute. More things are going through my head but i'm expressing lesser. May be this is part of growing. I can't help but to agree with Ed that this is a year of pain. Have pain, have gain. Don't worry, I'm fine. I'm just sorting out what i'm thinking for past few weeks. I'll stay positive and make sure that yall see the usual Siao Za Bo! ^^

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home