W-ing167

Monday, March 16, 2009

Last entry...for this sem...

WEI LING! WHAT ARE YOU DOING HERE? YOU SHOULD BE STUDYING! GO AND STUDY...LOOK! TIME IS TICKING...do u know ur EG, CS, MA, PC...
YOU DON'T HAVE TIME FOR BLOGGING, FACEBOOK, AND YOUTUBE!



Hi people, I'll be back. But before that, if you happen to see me online, pls constantly ask me to go and study, don't watch videos since i have 0 self-discipline..Your help is greatly appreciated. Thanks. Love yall. Below is my idol's song!!!

街 挤满了欢笑
太不适合
眼泪凑热闹
快跑 快寻找
无人的转角
不优雅时候
一个人最好
爱 说退就退潮
我松开手
回忆却没放掉
未来 不来了
地球 继续绕
躲回温暖的梦
我一个人就好
为什麽 越相信谁能依靠
越换来 又一次灵魂寂寥
有没有永远
再不会让心绝望的解药
如果说 越踏出世界一脚
越不能 保留住天真微笑
那从今以後 我一个人过
就很好
心 很平静地跳
只是寂寞
潜伏像海啸
突然某一秒
偷袭我眼角
眼泪自己擦掉
我一个人很好
为什麽 越相信谁能依靠
越换来 又一次灵魂寂寥
有没有永远
再不会让心绝望的解药
如果说 越踏出世界一脚
越不能 保留住天真微笑
那从今以後 我一个人过
就很好
感谢地球不停地绕,
我才能放下这份相信,向前方看去。
所以现在请让我一个人过。
这样就很好了。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home